Új trendek és eszközök a kommunikációban. Mire van szüksége az utazóknak? Hol tájékozódnak az utazók? Mik a preferenciáik? Melyik eszközt használják a leggyakrabban? Hogy szolgáljuk ki az igényeiket 2013-ban? Közösségi médiás és mobilkommunikációs problémamegoldó-tréninget indítunk februárban, hogy mindez ne okozzon problémát!
Az elmúlt 15 évben az emberek mindennapi életének részévé vált az internet, mely jelentős hatással volt a turizmusra is. Az igazán érdekes viszont az, hogy ezen belül a közösségi média miként változtatta meg az utazók preferenciáit és igényeit, valamint milyen változásokat hozott az okostelefonok gyors térhódítása. Nem véletlen, hogy a február 14-i egynapos tréningünkön erről a két kommunikációs lehetőségről lesz szó.
A közösségi média sokat változtatott az utazni vágyók döntési szokásain. Egyre inkább hagyatkoznak ismerőseik élményfotóira, posztjaira és tapasztalataikat is gyakran a közösségi médiás csatornákon beszélik meg. Ha az emberek ennyire aktívak az online térben, a megoldás az, hogy a turisztikai szolgáltatóknak is jelen kell lenni ugyanazon a platformon!
Hogyan érdemes mindezt megvalósítani? Mik a hagyományos marketing és a közösségi médiás kommunikáció közti alapvető különbségek? Hol helyezkedik el a turizmus a közösségi térben? Hogyan segíti a közösségi média a márkaépítést? Hogyan mutasson túl a közösségi médiás kommunikáció a salespromóción?
A tréning első blokkjában ezeknek a kérdéseknek a megvitatására is sor kerül. Lizán Balázs, az Utazom.com alapítója, és marketingkommunikációs vezetője segíteni fogja a résztevőket a megfelelő kommunikációs eszközök kiválasztásában, valamint jó és rossz példákkal szemlélteti a közösségi média működését.
A bevezetőben említettük az okostelefonok drasztikus térnyerését. Az utazók nagy arányban akár moziról, múzeumról, kirándulásról vagy hosszabb utazásról van szó egyre inkább telefonjukon tájékozódnak. A gyors és kényelmes megoldásokat kedvelik, így célszerű személyre szabott tartalommal előállni. Mindehhez azonban tudni kell, mikor és milyen célcsoportnak éri meg új alkalmazást fejleszteni és mikor hasznos a már meglévőt használni. Fontos még, hogy miről szükséges SMS-ben vagy MMS-ben tájékoztatót küldeni, mekkora szerepe van design-nak, illetve , hogy milyen trendeket érdemes követni.
A fentiek eldöntésében Both Balázs, a Starski tartalommenedzsere segít, hiszen 2013-ban az egyik legfontosabb kihívás, hogy a cégek a mobilkommunikációs platformokon is elérjék a fogyasztókat!
A képzés minden résztvevőjének lehetősége van a témával kapcsolatos kérdéseit előre elküldeni a havask@ttrend.hu eamilcímre, és a tréning egyes blokkjait követő workshopon előadóink megválaszolják azt. További információért és a jelentkezéshez kattintson!