MÁV

Fotó: Bőhm Katalin / MÁV Zrt.
1/15
Ha beindulhat a sorozatgyártás, ősszel már ezek az új IC+ kocsik járnakFotó: Bőhm Katalin / MÁV Zrt.
Forrás: Travelo
2/15
A négyes üléseken méretében növelhető, kihajtható asztalokForrás: Travelo
Forrás: Travelo
3/15
Lehajtható asztal az előttünk lévő ülés háttámláján és konnektorok a laptophozForrás: Travelo
Fotó: Bőhm Katalin / MÁV Zrt.
4/15
Információs panelFotó: Bőhm Katalin / MÁV Zrt.
Fotó: Bőhm Katalin / MÁV Zrt.
5/15
Fotó: Bőhm Katalin / MÁV Zrt.
Fotó: Bőhm Katalin / MÁV Zrt.
6/15
A fotocellás ajtókon ezt a zöld gombot kell keresni és nyomni, ha már ránk csukódottFotó: Bőhm Katalin / MÁV Zrt.
Fotó: Bőhm Katalin / MÁV Zrt.
7/15
A le és felszálláskor is ezt kell nyomniFotó: Bőhm Katalin / MÁV Zrt.
Fotó: Bőhm Katalin / MÁV Zrt.
8/15
Narancsban pompázó mosdóFotó: Bőhm Katalin / MÁV Zrt.
Fotó: Bőhm Katalin / MÁV Zrt.
9/15
Zárt rendszerű wc-blokk, a végtermék nem kerül a vágányok közéFotó: Bőhm Katalin / MÁV Zrt.
Fotó: Bőhm Katalin / MÁV Zrt.
10/15
Fotó: Bőhm Katalin / MÁV Zrt.
Fotó: Bőhm Katalin / MÁV Zrt.
11/15
Ungvári Csaba, a MÁV-START Zrt. vezérigazgatójaFotó: Bőhm Katalin / MÁV Zrt.
Fotó: Bőhm Katalin / MÁV Zrt.
12/15
Fónagy János, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium államtitkára, aki a sorozatgyártás elindulásával járó 200 új munkahely teremtéséről beszélt, köztük a fogyatékkal élők számára isFotó: Bőhm Katalin / MÁV Zrt.
Fotó: Bőhm Katalin / MÁV Zrt.
13/15
Klasszikus lila IC ülések, mérsékelten mutatós, de felhajtható műanyag karfákkalFotó: Bőhm Katalin / MÁV Zrt.
Forrás: Travelo
14/15
Ez itt a csomagtartó, átlagos bőröndnagysághoz méretezveForrás: Travelo
Fotó: Bőhm Katalin / MÁV Zrt.
15/15
Fotó: Bőhm Katalin / MÁV Zrt.