Egy bárki számára ingyenesen használható, online platformon tette közzé a budapesti és Pest megyei plázák, hipermarketek és bevásárlóparkok látogatottsági adatait két hazai cég. A Helix Consulting és a CBRE Magyarország által közösen fejlesztett felületen ki kell választani a számunkra szükséges kereskedelmi egységet.
A megjelenő, naponta frissülő táblázat színezése pedig megmutatja, hogy a hét egyes napjain és óráiban mennyire nagy, vagy éppen alacsony az adott üzlet vagy üzeltközpont forgalma - olvasható a sajtóközleményben.
Az alkalmazással megtervezhetjük a vásárlás időpontját, elkerülve a legzsúfoltabb órákat. Ugyanígy, ha valaki csak bizonyos időpontokban ér rá, megkeresheti, melyik az az üzlet, ami hozzá a legközelebb van és ahol a legkevésbé zsúfolt az adott időszak. A felület használatával nemcsak lerövidíthető az adott áruházban töltött idő, de jelentősen csökkenthető a koronavírus-fertőzés kockázata is.
A LocSight néven futó kereskedelmi-térinformatikai szolgáltatás nem csak személyi számítógépről, hanem mobiltelefonról is használható.