Hatalmasat tarolt a Perut népszerűsítő bőrönd
Váratlanul nagy népszerűségnek örvendenek azok a bőröndök, melyekkel Peru igyekszik felhívni a figyelmet országa történelmi kincseire – írja a Condé Nast Traveler.

Minden utazó átélte már azt a csalóka boldogságot, amikor azt hitte, az ő bőröndje közeledik a reptéri futószalagon, aztán kiderült, hogy mégsem. A kreatívabb/gyakorlottabb világjáró egy színes masnival teszi egyedivé poggyászát. Ennél is messzebb ment azonban a Tribal 121 perui reklámügynökség, mely megbízást kapott az államtól arra, hogy népszerűsítse magát az országot. És lőn: az unalmas bőröndök új életre keltek az ujjaik alatt.
A Machu Picchu, Loreto, Puno, Arequipa és Lima képeit ábrázoló bőröndök perui celebekkel, zenészekkel és tévés személyiségekkel bejárták a világot, és hatalmas, szinte ingyenes hírverést csaptak Perunak. Nem csupán a külföldiek körében, mert a jelek szerint maguk a peruiak is mindenáron szeretnének egy ilyen bőröndöt maguknak. Ennek eredményeképpen a termék jelenleg kifogyott, de a perui kormány egy bőröndgyártóval együttműködve most épp azon dolgozik, hogy sokkal nagyobb számban elérhetővé tegye a népszerű terméket.