Egy seattle-i dizájncég megtervezte a jövő utasterét, hogy felhívja a légitársaságok figyelmét a szükséges újításokra.
A seattle-i Teague dizájncég nevéhez eddig olyan projektek kapcsolódtak, mint a Microsoft Xbox vagy a Boeing 787 Dreamliner megtervezése. Legújabb munkáik a szuperdizájnos, ellenállhatatlan Poppi légitársaság arculatával és repülőgépeinek dizájnjával foglalkoznak.
A Poppi azonban nem létezik.
A projekt célja az volt, hogy előrejelezzék a légitársaságoknak azokat az újításokat, amelyek megkönnyítenék az utasok életét, és amelyeket valószínűleg díjaznának is az utazók. A tervezőiroda azt reméli, hogy néhány innovációra nyitottak lesznek a légitársaságok - méghozzá most, és nem akkor, amikkor már túl késő lesz.
A Poppi képzeletbeli fedélzetén sok minden egészen máshogy működne, mint ahogy megszoktuk. A csomagtartókban például elég hely lenne a laptopok, kabátok és kalapok tárolására. Nagyobb méretű kézipoggyászt nem is hoznának magukkal az utasok, és senki nem aggódna a csomagjai miatt az RFID (automatikus azonosításhoz és adatközléshez használt technológiának) köszönhetően, mert mindig pontosan tudná, hol van a bőröndje.
Azoknak, akiknek mindenképp szükségük van arra, hogy a táskájuk mellettük legyen, személyre szabott poggyászt kínálna a légitársaság, amelyet az üléssel együtt értékesítenének. Az utált középső helyeket promóciós célokra használnák, illetve azokat az utasokat, akik bevállalják ezeket, különféle ajándékokkal, bónuszokkal lepnék meg.
A nem létező légitársaság tehát egy párbeszéd és egy változás kezdete, a tervekben szereplő újítások 5-10 éve belül valósulnak meg - ha lesz rájuk igény.