A Rimowa poggyászkezelő megoldással a Lufthansa utasai otthonról, vagy útközben is regisztrálhatják a csomagokat.
A Lufthansa és a Rimowa együtt nyerte el a legjobb poggyászkezelő megoldásnak járó díjat A „Jövő utazási élménye" (FTE – Future Travel Experience) légi közlekedési konferencián Las Vegasban . Az évente megrendezett díjprogram az előremutató ötletekért és a légi utasok kényelmét javító kezdeményezésekért jutalmazza a vállalatokat, szerepel a légitársaság közleményében.
A Rimowa egy digitális mobil poggyászkezelő megoldás, ami gyorsabbá és biztonságosabbá teszi az utazást. Míg a légi közlekedésben szokásos gyakorlat szerint a repülőtéren manuálisan rögzítik a papírcímkét a csomagokra, a Lufthansa utasai hamarosan otthonról vagy út közben is regisztráltathatják csomagjaikat - a Lufthansa alkalmazása és a Rimowa elektronikus címke segítségével.
Okostelefonjukról egyetlen kattintással továbbíthatják elektronikus beszállókártyájuk adatait a csomagjukon elhelyezett elektronikus címkére. A poggyász adatai azonnal megjelennek a bőröndbe integrált adatmodulon. Az így regisztrált bőröndöt már csak fel kell helyezni a szállítószalagra a Lufthansa poggyászleadó pultjánál.
Az elektronikus adatmodulon ugyanolyan méretben és formátumban jelennek meg a poggyász adatai, mint a jelenlegi papírcímkéken. A fontos adatok védettek a pára, a magas és alacsony hőmérséklet, az ütődés és a rázkódás ellen, és a címke nem téphető le a csomagról.
A Rimowa elektronikus címkét a tesztidőszak lezárása és értékelése után, várhatóan jövő év elején kezdik használni.