Hat baráton keresztül mindenki ismer egy ausztrál őslakost
A világszerte több mint 700 szállodával rendelkező Mercure hálózat arra vállalkozott, hogy megmutatja, milyen kicsi a világ, és bebizonyítja, hogy bármely két embert össze lehet kötni hat másikon keresztül - írja a Turizmus.com.
A márka felhívására 2015 januárjától lehet jelentkezni a Facebookon. A terv szerint kiválasztanak egy jelentkezőt és elviszik egy ausztrál őslakoshoz, barátok és ismerősök, illetve azok barátainak láncán keresztül. A kiválasztott szerencsést minden egyes állomáson a Mercure szakemberei látják vendégül és elmondják neki, hol találhatja meg a következő ismerőst.
A jelentkezőknek fel kell tölteniük magukról egy videót a Mercure Facebook oldalára, leírva a személyiségüket, szenvedélyüket, motivációjukat. A videójukban azt is el kell magyarázniuk, hogy miért hisznek abban, hogy ők a legjobb barátok a világon.
A legtöbb lájkot kapott 50 jelentkező bekerül az utolsó fordulóba, ahol hatszemélyes zsűri választja ki a nyertest. A kampány tanulságairól a TNS Sofres kutatóintézet tanulmányt készít.