Tinikkel érkezem! - Új trend a svéd hotelekben
"A gyerekkel jövök!" már megszokott formula hotelszoba foglalásakor. Ilyenkor a ház felkészül arra, hogy kicsiknek való programokat is szervezzenek és gondoskodjanak esetleg bébiszitterről is.
A tinédzserekkel jövök viszont egy új szlogen, amely azt jelzi a szállodának, hogy tájékozódni kell az ennek a korosztálynak megfelelő programokról, fel kell készülnie esetleg arra, hogy a tizenévesek külön szobában akarnak aludni, de nem túl távol a szülőktől, vagy, hogy el akarnak menni koncertekre és a legbulisabb helyekre, amit az ősök nem is nagyon bánnak, hiszen addig ők kipihenik magukat a spában – írja a Turizmus.com
A tinédzsereknek szánt szobákat egyes helyeken úgy rendezik be, hogy kerüljék a sok cicomát és dísztárgyat, és próbálják a legstrapabíróbb bútorokat beszerezni. Egyes helyeken a szigetelést is megkettőzik, hogy a szobaszomszédok ne háborogjanak.
Svédország egyik legkedveltebb szállodalánca, a Clarion, illetve annak egyik tagja, a Sign, ezt azzal is megspékeli, hogy a világhírű etióp-svéd származású séf, Marcus Samuelsson hatalmas, emeletes friss és bio összetevőkből készült hamburgereit, süt krumpliját és salátáit kínálja számukra, hogy a fiataloknak ne legyen hiányérzetük a megszokott fogásokból.