Ahogy mondani szokás, ami nem került fel közösségi médiára, az meg sem történt. Különösen igaz ez akkor, ha egy 21. századi nyaralásról van szó a világ legnagyobb hajóján, a minap vízre bocsátott Symphony of the Seas-en.
A hajó vezetősége úgy döntött, a legjobb Insta-felvételek elkészítésében segítséget is nyújt az utasoknak – írja a Lonely Planet News. Az Instagrammer-in-Chief titulus viselőjének nincs más dolga, mint elkalauzolni a vendégeket a hajó legfotogénebb pontjaira.
A Royal Caribbean nemrég jelentette be, hogy Russ Francis feladata pontosan ez lesz. Az instagramozásban különösen tehetséges férfira még a hajótársaság 2017-es Instagram Intern-Ship at sea pályázatán figyeltek fel. Russ Francis szerint a jó fotó sokkal több, mint jó beállítás kérdése, ahhoz, hogy az Instagramon taroljon, ki kell váltsa a nézőből a wow-faktort.
A szuper családbarát lakosztályokkal felszerelt hajó, melyen minden gyerek nyaralni akar, számtalan izgalmas témával rendelkezik, ami számot tarthat az Insta-közönség figyelmére: kortárs műalkotások és a tizenkétezer fával rendelkező Central Park mellett kötélcsúszópálya és hullámmedence is akad a fedélzeten.