Március 18-ától indítja a szokásos nosztalgiajáratait a BKK és a BKV. Most vasárnap például a Széll Kálmán tér és Hűvösvölgy között közlekedő 611-es pályaszámú favázas villamossal utazhatnak a régmúlt szerelmesei. Aztán a járat mellé becsatlakozik a 436-os számú favázas villamos is, amelyek a Széll Kálmán tér és Hűvösvölgy között szállítják az utasokat április 15-éig minden vasárnap. A járatok 10, 11, 13 és 14 órakor indulnak a Széll Kálmán térről, és 26 perccel később fordulnak vissza Hűvösvölgyből.
A sárga színű 436-os villamost 1913-ban gyártották Budapesten, és 1980-ig menetrend szerint rótta az utcákat, mielőtt nyugdíjazták. A járművet az 1950-es években a férőhely növelése érdekében egy másik, azonos típusú kocsival kapcsolták össze, elektromos alkatrészeiket „megfelezték", ezért úgynevezett ikerkocsiként közlekedett tovább. Leállítása után mintegy tíz évig tárolták, majd 1987-re a gyártáskori állapotának megfelelően felújították. A 2000-es évek közepéig a szentendrei Városi Tömegközlekedési Múzeumban állították ki, azóta a nosztalgiaflotta tagjaként utazhatnak vele az érdeklődők.
A barna színű 611-es villamost 1908-ban gyártotta a Schlick gyár, amelyből összesen 130 ilyen típusú kocsi készült a fővárosi közlekedés számára. A második világháború végéig csak nagyon kevés korszerűsítést végeztek a villamoson: a válaszfalnál és az ezekkel szemben lévő keresztüléseket kiemelték, de végül visszaépítették. Ezenkívül egy 1934. évi rendelet alapján a befelé nyíló kétszárnyú ajtókat lefelé nyíló elzárórácsokra cserélték. Az 1950-es években a megnövekedett forgalom miatt ikerkocsikká alakították a flotta egy részét, és számos szerelvény korszerűbb motort kapott.
A járatokat nosztalgia vonaljeggyel vagy napijeggyel, illetve éves nosztalgiabérlettel lehet igénybe venni. A jegy és bérlet megvásárolható elővételben a BKK Ügyfélközpontjaiban vagy a helyszínen, a járművön dolgozó kalauztól. A járatokról, az útvonalról és a nosztalgiajárművekről részletes információk ezen az oldalon olvashatók.