Elkészült a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) legújabb, Budapestet bemutató imázsfilmje, amely 2024 májusában egy háromnapos influenszer média trip keretében készült a fővárosban - jelentette be szerdai közleményében az ügynökség.
A forgatásnak keretet adó eseménysorozat ideje alatt több mint 2000 bejegyzés született a közösségi médiában a magyar főváros szépségéről és ikonikus látványosságairól.
A többmilliós követőtáborral rendelkező nemzetközi tartalomgyártók több mint 1000 Instagram sztoriban, 900 bejegyzésben és 200-nál is több TikTok videóban osztották meg személyes élményeiket Budapestről. Így 150 országból közel 340 millió felhasználó kaphatott képet a főváros megújult turisztikai és kulináris kínálatáról, unikális helyszíneiről és felejthetetlen programlehetőségeiről. Az elkészült imázsfilm még több turistát csábíthat Budapestre.
A Budapest Influencer Trip a Magyar Turisztikai Ügynökség tavaszi nemzetközi kampányának részeként valósult meg. Ezzel a szakmában is elismert, új típusú marketingeszközzel az ügynökség kifejezett célja az volt, hogy a 25-40 éves korosztályból még több külföldi vendéget csábítson a magyar fővárosba.
A Budapest Influencer Tripen 50, világszinten is jelentős influenszer vett részt 14 országból.
A most megjelent film célja, hogy tovább élénkítse a budapesti foglalások számát, valamint, hogy megerősítse Magyarország pozícióját a vezető úti célok térképén. A film különböző vágataival számos platformon találkozhatnak a potenciális turisták az év során – olvasható az MTÜ közleményében, íjra az MTI. Nézzétek, íme a kisfilm!