Mint Vitézy Dávid Facebook-oldaláról kiderül, ma reggel megjelent a nyílt európai uniós közbeszerzési felhívás, így elindulhat Kelenföld újratervezése. A legfontosabb változás, hogy az elővárosi Volánbuszok végállomása átkerül az Etele térről az őrmezői oldalra. A Volán járatai ide egyszerűbben, rövidebb úton juthatnak el, és a jövőben a BKK járataival közös, fedett, terminálról indulhatnak. Az új állomáson nyilvános illemhely és újságos is helyet kap majd.
A kelenföldi P+R kapacitás a mostani 1000 férőhelyről legalább 1500-ra nő, melyhez várhatóan többszintes parkolóház épül. A kerékpárosoknak bringatárolók készülnek, de taxidrosztok és K+R parkolók is épülnek, ahol csak egy pillanatra állhat meg az autó, amíg az utasok kiszállnak.
Átfogóan vizsgálják a Kelenföldi pályaudvar térségét, és a tervezőnek javaslatot kell majd tennie a buszvégállomás Etele téren felszabaduló területének hasznosítására, ahol cél a zöldterületek növelése. Emellett más, a térséget érintő távlati fejlesztések lehetőségét is vizsgálják majd. Ezek között szerepel egy, a vágányok felett átívelő, új állomásépület, mely közvetlenül kapcsolódna az összes peronhoz, és tervezik új peron létesítését a 16. vágány mellett, kapcsolattal az aluljáróhoz.
Szeretnék javítani a közelben tervezett Dél-budai Centrumkórház megközelíthetőségét a villamoshálózat fejlesztésével, a 19-es és 49-es villamosok átvezetésével az őrmezői oldalra és onnan az új szuperkórházhoz.