Hét év után megfiatalodik a budapesti közbringarendszer logója és maga a szolgáltatás is megújul, így egy modernebb, fenntartható MOL Bubit vehetnek birtokukba a fővárosban közlekedők. Az almazöld kerékpárokra jellemző dizájn széles körben vált ismertté, ezért a logó újratervezésekor a beazonosíthatóság kulcsfontosságú volt. A közbringa-szolgáltatás jelképe megtartotta az eddigi stílusjegyeket, de a megújult logó már jobban illeszkedik a névadó szponzor arculatába is – olvasható a BKK közleményében.

Tavasztól pedig az alábbi fejlesztéssel találkozhatnak majd a fővárosban közlekedők:
• 1200 teljesen új, az eddigieknél 3,1 kg-mal könnyebb kerékpár érkezik Budapestre,
• az új bringákat fújt, defekttűrő gumikkal szerelik fel, ami a korábbi szivacstömlős kerekekkel szemben jelentősen könnyebb és gyorsabb haladást biztosít,
• az egyszerűbb használatot biztosító okoslakat és egy praktikus mobiltartó is lesz a bringán,
• felhasználóbarát, új weboldal és applikáció készül, amellyel egyszerűen és gyorsan lehet intézni a biciklik bérlését,
• új, megfizethető díjszabás lesz, megszűnik a kauciós díj.

Azaz a fővárosi közlekedők egy modernebb, könnyebben használható, ráadásul az új üzemeltetési struktúra miatt a Főváros számára takarékosabb Bubit vehetnek birtokukba, mely támogatja a fenntartható és élhető Budapest vízióját – összegez a közlemény.