A FleetLogging arra volt kíváncsi, mekkora a dugó a világ legforgalmasabb városaiban, pontosabban, mekkora különbséggel kell számolnunk, ha csúcsidőben, illetve azon kívül tervezünk a belvárosban autózni. Ehhez először kiválasztották a világ 141 legnagyobb forgalmú városát, majd a TravelTime API segítségével kiszámolták, hogy az egyes városközpontoktól mekkora távolságot lehet elérni egy óra alatt csúcsidőben és csúcsidőn kívül.
Így alakult ki az a lista, amelynek első helyén Marseille-t találjuk, vagyis ez az a város, ahol a világon a legnagyobb eltérés tapasztalható a megtett kilométerekben és így az utazás idejében a csúcsidőt és az azon kívül eső időszakot összehasonlítva. Az Egyesült Államokon belül a legnagyobb eltérés az idahói Boise-ban van. A csúcsforgalom idején ugyanakkor Londonból a legnehezebb kijutni, egy óra alatt az ember mindössze 12,7 mérföldet (mintegy 20 km) tehet meg. Szingapúr viszont a csúcsidőn kívüli dugóhelyzetet tekintve a legrosszabb, itt mindössze 16,6 mérföldet (kb. 27 km) lehet előre jutni egy óra alatt.
Íme, a világlista első 10 helyezettje, és az, hogy mekkora különbség van a csúcsidőben és azon kívül megtehető távolság között.
1. Marseille (37 km)
2. Lyon (35 km)
3. Párizs (28 km)
4. Monaco (25 km)
5. Boise (23 km)
6. Hamburg (22.5 km)
7. Lisszabon (22.3 km)
8. Prága (22.3 km)
9. Philadelphia (21.5 km)
10. Budapest (21 km)
Az európai listán Budapest után Berlin (20.2 km) és Varsó (19.9 km) következik az első tízben, a teljes lista táblázattal a FleetFlogging oldalán látható.