A Food Truck Show 10 éves fennállása alatt körülbelül 6 millió éhes vendéget szolgált ki. A hagyományos street food ételek mellett egyre népszerűbbek a különleges, nemzetközi ételek.
„Amikor elindultunk, azt hitték, a büfékocsi egy divathullám, amelyről majd leszoknak az emberek. Mi már akkor tudtuk, hogy ennél jobb megoldás nem létezik a rendezvények kiszolgálására – emlékezett vissza Horváth Zoltán, a Food Truck Show alapítója, aki a kezdeti 14 autóhoz képest ma már 150 food truck-kal dolgozik együtt. A guruló éttermek 1 millió kilométert tettek meg Magyarországon. és hozzávetőlegesen 15 millió terméket értékesítettek.
A klasszikus street food ételek, mint a hamburger, tépett hús, pizza, vagy gyros mellett egyre inkább a nemzetközi trend válik jellemzővé és az egzotikus, különleges ételeket keresik a vendégek.
„Az autentikus thai konyha ízei, a brazil tápióka szendvicsek vagy a svájci raclette sajt húsos és hús nélküli verziói lesznek idén a trendi fogások" – vetítette előre a szezon kínálatát a szervező. Egyre jobban odafigyelnek a vendéglátósok az ételérzékenyekre is. A gluténmentes, valamint vegán kocsik már nélkülözhetetlen részei a rendezvényeknek. A digitális étlapon pedig külön applikáció található az ételérzékenyek számára.
A tavaszi, lóversennyel egybekötött Kincsem Parkban tartandó rendezvény után a legnagyobb rendezvényük az őszi, belvárosi 100. Food Truck Show lesz, amelyen az eddigi valamennyi díjazott autó felvonul, így általuk 10 év street food-fogásait kóstolhatják végig a vendégek.
(Forrás: Food Truck Show sajtóközleménye)