Már előre félnek a karácsonyi szezontól a brit felszolgálók és a pultosok, így a Stella sörmárka úgy döntött, hogy ünnepi kampányában kedvességre és türelemre kéri meg a fogyasztóit. Sőt azokat meg is jutalmazza, akik ebben az időszakban tisztelettel beszélnek a pult másik oldalán dolgozókkal - írja a Storeinsider
Marco Pierre White, egykori sztárséf, a militarista konyha emblematikus alakja, a sörmárka brit reklámjában azért szól a nézőkhöz, mert egy felmérés szerint a felszolgálók, a pultosok és a vendéglátásban dolgozók már előre félnek attól, idén hogyan viselkednek velük a vendégek az ünnepi szezonban. Félelmük alapja pedig az, hogy az emberek türelmetlenebbek és durvábbak lettek a lezárások feloldása óta, legalábbis a válaszadók 40 százaléka így látja a YouGov kutatása szerint.
A sörmárka ezért az idei karácsonyra a briteknél Stella Please-re kereszteli át magát, és azok számára, akiktől elhangzik a "kérek szépen" is az ital kikérése után, azoknak néhány helyszínen egy fonttal olcsóbban adja a sört. Nálunk sem ártana bevezetni egy-két hazai sörmárka mellé.
Címlapkép: MabelAmber/Pixabay