Emlékeznek a Warhol-féle leveskonzervekre? 50 év után megváltozik a címkéjük

A termékcsomagolást, főleg az élelmiszerek esetében úgy tervezik, hogy emlékezetesek maradjanak. Ha egy bizonyos márka színei és ábrái nem ragadják meg az embert és nem maradnak meg az emlékezetében, akkor nagy eséllyel ott maradnak a szupermarketek polcain. Ha egy vállalat évtizedekig tud ragaszkodni egy adott dizájnhoz, akkor az a termék tud valamit. Kiállta az idő próbáját, és elnyerte a vásárlók bizalmát.

A cég legelső konzervbe költöztetett levese a paradicsomleves voltForrás: Shutterstock.com

Az amerikaiak egyik nemzeti ételének számító Campbell's leveskonzerv is ezek közé az ikonikus termékek közé tartozik. Miután Andy Warhol 1962-ben megörökítette a konzerv szerény címkéjét 32 különálló vásznon, a cég konzervjeinek ismertsége az egekbe szökött. Ezek után az is tudta, hogy milyen konzervről van szó, aki még életében nem kóstolta a cég ételeit.

A ma már 152 éves Campbell's Soup Company most mégis úgy döntött, hogy 50 évvel az után, hogy a konzervje pop art ikonná vált, egy kicsit belenyúl az eddigi címkedizájnba és felfrissíti a betűtípusokat, a mai igényekhez igazodva – olvasható a Foodandwine.com oldalon. 

Az új dizájnt július 27 -én mutatták be a Twitteren. Egy kis videóban az összes eddigi, meghatározó címkedizájn megjelenik, a végén a legújabb változattal. Sok módosításra nem kell azonban számítani, alapvetően az alsó, levesfajtákat leíró betűtípusokat módosították, de ez is nagy szó, hiszen 50 éve nem nyúltak már hozzá.

A cég marketingigazgatója szerint ez az első lépés az ismert arculat teljes újraszabásának irányába, amivel azt a generációt próbálják majd megszólítani, akik egyre többet főznek otthon, de a márka gazdag múltját is tisztelik.

Utazzon!
Ezek is érdekelhetnek