Az 50 országra kiterjedő nemzetközi együttműködést április 19-én jelentette be a McDonald's étteremlánc. A projekt ideje alatt a hazánkban is népszerű, K-pop irányzatot képviselő BTS együttesről elnevezett BTS Menüt a magyar rajongók is megkóstolhatják a hazai, résztvevő éttermekben.
A menü egy 9 darabos Chicken McNuggets-et, egy nagy adag sültkrumplit, egy nagy üdítőt, valamint speciális Édes Chili és Cajun mártogatós szószokat tartalmaz, melyeket a dél-koreai McDonald's népszerű receptjei inspiráltak, az összeállítás május 27-én kezdi „turnéját" Magyarországon - írták a Bdpst24.hu cikkében és az étteremlánc Facebook-posztjában.
A BTS egy héttagú dél-koreai fiúegyüttes, mely a Big Hit Entertainment égisze alatt adja ki a lemezeit. A banda a No More Dream című dallal debütált 2013. június 13-án. Zenéjükkel azóta már átlépték Dél-Korea határait. A "golyóálló cserkészek" vagyis a Bangtan Sonyeondan, illetve 2017-ben megújult nevük szerint a „Beyond The Scene", sorra nyerik a díjakat. Már 2016-ban felkerültek az amerikai Billboard 200-as slágerlistára, majd 2020-ban az első koreai előadóként a Billboard Hot 100 slágerlista első helyére. Szintén a tavalyi évben, a K-pop-együttesek közül elsőként Grammy-díjra jelölték őket. Rajongótáboruk a sikereiknek megfelelően áradatként hömpölyög utánuk.
A következő néhány hónapban a hazai rajongók is részesei lehetnek a BTS-hullámnak, még ha közvetve is. A hírességek kedvenc rendelését bemutató program egyébként nem most startolt el. A McDonald's tavaly indította útjára a Famous Orders név alatt futó menüket az Egyesült Államokban.