A csili és az avokádó kapja a főszerepet egy étterem sminkszettjében

Az elmúlt egy-két évben úgy tűnik, hogy szinte minden gyorsétterem előrukkolt valamilyen sajátmárkás termékkel, ami se nem hamburger, se nem rántott csirke. Ha körbenézünk az interneten találunk termoszokat, tálcákat, telefontokokat, esetleg márkázott alapanyagokat, és még eladó egyenruhákat is.

Mi inkább megennénk az avokádótForrás: Shutterstock.com

Az Amerika-szerte megtalálható Chipotle Mexican Grill étteremlánc már jó ideje rendelkezik online áruházzal, ahol az étterem rajongói mindent beszerezhetnek, ami chilis és avokádós mintával van ellátva. A mintás bélésű farmerdzsekitől kezdve a burritónak álcázott iPhone tokon keresztül, a logózott táskákig és persze pólókat is. De ez még nem volt elég, így a vezetőség pár napja bejelentette, hogy négy új terméket dobnak a piacra.

A kaliforniai székhelyű étteremlánc az e.l.f. kozmetikumokkal működött együtt, és a hírek szerint március 10-re meg is jelenik a közös termékcsomag, aminek a központi eleme egy korlátozott példányszámú vegán szemhéjfesték-paletta lesz, aminek a színeit a Chipotle ízei ihlették.

Ahogy a bejegyzés fotóján is látni, a színpalettán a saláta, a guacamole, a fekete bab, a kukorica-, a csípős és a zöld salsa, illetve a fehér- és a barna rizs, valamint a fajita színei jelennek meg. A webshopban kínált csomagban találni még egy avokádó formájú sminkszivacsot, és egy "Legyen csípős" elnevezésű szájfényt is. A Foodandwine cikkében még hozzátették, hogy aki szeretné megvásárolni az exkluzív csomagot, annak nem árt sietnie, mert tavaly nyáron, mikor a két cég szintén összehozott egy közös make-up terméket, a csomag a webshop megjelenés után 4 perccel már el is fogyott.

 

Utazzon!
Ezek is érdekelhetnek