A márka eddigi történetében ez a második komolyabb váltás. A kék színnel felturbózott változatot 1999-ben fogadták el hivatalosan. A mostani új arculat jobban passzol majd a digitális felületekre és a hozzászólók szerint egy kicsit nosztalgikus, retro hatást is kelt.
A dizájnt, ami a csomagolásokon, hirdetéseken, az éttermek belső tereiben és a dolgozók ruháján is megjelenik majd, Jones Knowles Ritchie tervezte. Az eddig uralkodónak tűnő kék színtől el is búcsúztak az új arculatban, és a betűtípus is megváltozott - olvasható a Kreatív Online oldalán.
Az új betűtípus a Flame (láng) névre hallgat és animálva is használható lesz majd. A deigner direkt olyan típusokkal állt elő, ami hasonlóan olvadós, szaftos és mozgásban lévő hatást kelt, mint a szószok és a grillezett húspogácsák puhasága.
A vezetőség az új arculathoz végül nem indított kampányt, csak lassan szeretnék bevezetni a dizájnt. Még a franchise rendszerben működő étteremhálózat tagjainak sem adtak meg konkrét időpontot az átállásra. Tőlük függ, hogy mikor rendelnek az új logóval elkészített ruhákból, kötényekből, csomagolóanyagokból és plakátokból.