Hamar elkapkodták a Tesla dizájnos új italát, pedig nem volt olcsó

Csütörtökön került fel a Tesla honlapjára a cég sajátmárkás, elegáns, villám alakú üvegbe csomagolt tequilája, melyet a borsos, palackonkénti 250 dolláros (75 ezer forint) ár ellenére néhány óra alatt elkapkodtak - derül ki a reuters.com cikkéből.

Forrás: shop.tesla.com

Musk a Teslaquila ötletével először 2018 április 1-én állt elő a Twitteren. Követői akkor még nem meglepő módon viccnek vélték a bejelentést, de Musk még az év októberében megpróbálta bejegyeztetni a nevet. Ez viszont a mexikói tequilagyártók vétójába ütközött, melyek arra hivatkoztak, az elnevezés túlságosan emlékeztet a hagyományos, oltalom alatt álló italra. Így végül Musknak meg kellett tartania a tequila nevet, ezzel együtt pedig megkapta a tequilatanács védjegyét is. Az italt az ország egyik legnagyobb gyártójának, a Destiladora del Valle de Tequila egyik brandje, a Nosotros Tequila készíti.

A Casa Maestri néven is ismert gyártó a tequilák széles választéka mellet vodkát és whiskyt is gyárt. A Tesla honlapja szerint az új termék csak az Egyesült Államok egyes államaiban lesz elérhető, köztük New Yorkban, Kaliforniában és Washingtonban. Az ital leírásából az derül ki, hogy francia tölgyfahordóban érlelték, ízében az aszaltgyümölcsök és a könnyű vanília íze keveredik kiegyensúlyozott fahéjas hatással.

Musk máskor is állt már elő hasonló akciókkal, melyek keretében limitált számú terméket árul, Boring Company nevű cége 2018 elején 500 dolláros lángszórókat adott el, emellett kalapokat is piacra dobott.

 Leadkép forrása: SeaRick1/shutterstock.com

Utazzon!
Ezek is érdekelhetnek