A járvánnyal kapcsolatos szigorú korlátozások feloldásával sok üzlet, étterem és bár újra kinyithatta a teraszait és néhány már a benti részeket is, de még mindig csak elviteles kiszolgálásra. A Burger King is így tett, de továbbra is ügyel az egészségügyi előírásokra. A német Burger King még egy reklámot is összehozott a társadalmi távolságtartásra hívva fel a figyelmet. A spotban pedig új megjelenést adtak az étterem ismert papírkoronájának
A spot olyan sikereket ért el, hogy a gyorsétteremlánc május 22-én a Twitteren megjelentette az első fotókat a létező távolságtartó-koronákról, melyeket egyes németországi éttermek osztanak a vásárlóiknak. A korona összehajtogatott formában kerül a fogyasztóhoz, akinek szépen össze kell illesztenie a darabokat.
A BK szóvivője így nyilatkozott a Business Insider oldalnak: „A csináld magad távolságtartó-korona egy mókás lehetőség arra, hogy figyelmeztessük a vendégeket a távolságtartásra, miközben újra élvezhetik az ételeinket."
A lap más hasonló módszerekről is beszámolt. Az olasz Burger King például a távolságtartó-whopper-rel rukkolt elő, aminek az a titka, hogy háromszor több nyers hagymakarika található bene, mint egy normál burgerben. Ez talán még hatásosabb, mint a kalap.