Egy mexikói luxushotel, a Velas Resorts még március végén úgy döntött, hogy megkéri a séfjeit, indítsanak el egy olyan programot, aminek segítségével a hotel egy kicsit könnyebbé teheti a törzs- és jövőbeli vendégeinek életét a karanténban, illetve éreztetheti velük, hogy esetében többről van szó, mint vendégfogadás.
A projekt lényege az volt, hogy a séfek 30 napon át válaszoltak a vendégek és érdeklődők elektronikus leveleire, melyek tartalmazták a hűtőjük vagy kamrájuk tartalmát. Fotó és lista formájában is érkezhettek a megkeresések. A séfek pedig az otthon lévő alapanyagok felhasználásával szokatlan és finom fogásokat gondoltak ki a levélíróknak - olvasható a Lonely Planet oldalán.
Az otthoni szakácsok válaszban megkapták a receptet és pár személyes tippet az étel elkészítéséhez is. A szakácsok és a hotel cserében annyit kért, hogy az elkészült ételről készüljön egy fotó, amit mindenki lásson el a #DreamingTogether vagy a #VelasResorts hashtaggel. A hotel ajándéka, hogy ha valaki ezt így megosztja és a közeljövőben vendégként megszáll a szállodában, akkor valamilyen meglepetés várja majd a szobájában.
A szálloda természetesen rengeteg megkeresést kapot, amiből sok finom recept született. Az egyszerű thai fűszerezésű csirkés tortillától az avokádós tonhalas szendvicsen keresztül a krémes citromos garnéláig. A levélváltás sajnos már befejeződött, de a receptek olyan jól teljesítettek, hogy a hotel blogján mindegyik megtekinthető; fotóval, hozzávalókkal és recepttel (angol nyelven) együtt. Így mi is biztosan találunk köztük könnyen megvalósítható ötleteket.