Mondanunk sem kell, hogy a koronavírus-járvány megfékezésére bevezetett korlátozások a magyar bortermelőket is nehéz helyzetbe hozták. És bár a bor esetében az online vásárlás ez idáig kevésbé volt elterjedt a fogyasztók körében, a palackokat ugyanúgy házhoz lehet rendelni, mint az élelmiszerboltok termékeit.
Erre a lehetőségre szeretné felhívni a figyelmet a „Palackposta 2020" kampány is, ami az online termelői borrendelést népszerűsíti. Célja, hogy arra ösztönözze a fogyasztókat: közvetlenül a hazai termelőktől rendeljenek bort, akik továbbra is a gondoskodnak a minőségről és házhoz is szállítják a rendelt tételeket. Így a megrendelőnek nem kell kimozdulnia, de a közvetlen rendeléssel támogatja az adott pincészetet - olvasható a kampány oldalán.
A kezdeményezés népszerűsítéséhez készült egy promóciós videó is, amiben olyan borászok szerepelnek, mint Kovács Zita, Miklós Csaba, Frittmann Péter és Konyári Borbála.
A rádiószpot felkonfjában Lengyel Tamás színészt hallhatjuk, az Instagramon pedig olyan véleményvezérek álltak az ügy mellé, mint Odett, Borbély Alexandra, Verrasztó Evelyn, Verrasztó Dávid és Kende-Hoffer Kriszta. A kampány alapgondolata, hogy „Nem kell kimenned – borod a borászatból jön."