Az ikonikus japán karakter, az egyesek számára cuki, másoknak felettébb idegesítő rózsaszín cica, Hello Kitty 2019-ben a 45. születésnapját ünnepli. Erre az alakalomra a Cost Plus World Market cég és a karakter megálmodója, a Sanrio, közösen nyitottak egy Hello Kitty Pop-Up Shop-ot New York City Chelsea városrészében.
Mivel pop-up üzletről van szó, a cicamennyország 2019. december 24-ig várja csak a vendégeket a 18. és a 6. sugárút kereszteződésénél. De addig megannyi klasszikus Hellok Kitty és barátai cuccok között válogathatunk, illetve olyan új, máshol nem kapható cicás mütyürök is vannak a polcokon, amiket egyenesen Japánból szállítottak ide. Természetes részletgazdag fotófalak is várják a vendégeket.
De ami a legjobb, hogy a kaja és ital részleg is elég nagyra sikerült. A Delish cikkéből az is kiderült, hogy Kitty-nek még saját szódamárkája is van, amiből az epreset, az ananászosat és a cseresznyéset haza is vihetjük. De ha ez még nem elég eszeveszett, akkor a karácsonyi szarvas formájú tészták helyett, itt még Hello Kitty formájút is vehetünk, ahogy bazsalikomos paradicsomszószt, tortadíszeket, bögréket, bento boxokat, tányérokat és óriás keksztartó Kitty-t is. Aki viszont december végéig mégsem jut ki New York városába, az a World Market's online boltján keresztül is megrendelheti az egyedi cuccokat és persze a tésztát is, mert az nagyon kell a konyhába!