A szigetországban a KitKat nem csak egy csoki; mivel a neve japánul kimondva, nagyon hasonlít a kitto katsu kifejezésre, vagyis a „biztos sikerülni fog" biztatásra, ezért a japánok előszeretettel adják a csokit ajándékba, viszik a vizsgákra, vagy akár állásinterjúkra.

A KitKat az a csoki Japánban, amit a legkülönfélébb ízekkel kombinálnak, általában rendkívül sikeresen. Ha kijutnak a szigetországba és beszabadulnak egy élelmiszerboltba, találhatnak a polcokon cseresznyevirág, sake, szilvabor, de még köhögés elleni szirup ízű csokikat is. Új szezonális ízvilág kerül a vásárlók elé télen, tavasszal, Valentin napkor és Halloween idején is. Nálunk a rózsaszín Ruby Red után, a matcha zöld teás változat jelent meg egyes boltokban.
Mivel annyira sok fogy belőle, és ezzel a csomagoláshoz felhasznált műanyaghulladék is egyre nő, ezért a Nestlé Japánban kezdte el tesztelni újrahasznosítható papírcsomagolásait. Az új – ahogy a képen is látható – kevésbé csillogó, természetes anyagokból készült tasakokat egyelőre a nagyobb kiszerelésű mini csokik kapták meg. A csomagváltás 2019 szeptember végén indul. De ha a vásárlóknak bejön a változás, akkor a cég a többi KitKat terméknél is leváltja a műanyag csomagolást – olvasható a soranews24.com oldalán.

Hogy az átállás még egyszerűbb legyen, a cég úgy hirdeti az új csomagolást, mint amiből darumadarakat lehet hajtogatni és még üzenetet is lehet rájuk írni. Így egy csokival két jókívánságot is adhatunk a szeretteiknek, barátainknak.