Közel három évtized után a Vida Családi Borbirtokon befejeződtek a technológiai fejlesztések, a dűlők újratelepítése és az igazi szekszárdi terroirt bemutató elképzelések is kiforrták magukat. A címkeváltás, illetve az arculatát és portfólió megújítása volt az utolsó lépés az úton. A szerkesztőségünkbe érkezett közlemény szerint Vida Péter Xavier Bas nemzetközileg is jelentős spanyol dizájnerrel dolgozott együtt az új címkék megtervezésén.

Szinte napra pontosan egy évig, januártól januárig tartott a közös munka, ezalatt a grafikus ellátogatott Szekszárdra, hogy személyesen megismerje a Vida családot, bejárja a dűlőket, helyben kóstolja meg a borokat, és megértse a szekszárdiságot.

Új ruhát kaptak a borok, de emellett a teljes Vida-arculat és a logó is megváltozott, valamint felfrissítették a portfóliót. A borok közül a kadarka kapta a legmeglepőbb címkét, amin egy bonsai fa és egy szőlőtőke keveredik. Az ötlet abból indult ki, hogy évekkel ezelőtt a család japán kereskedője ellátogatott a birtokra, és a bor kóstolása után az ültetvényt is látni szerette volna; ő nevezte bonsainak a közel 100 éves, göcsörtös törzsű kadarkatőkéket. Az új címkékkel január közepétől találkozhatnak a borkedvelők, itthon és külföldön is.