Japán régóta hazája a világ legfurcsább vagy akár legbizarrabb gasztronómiai újításainak (elég csak a csokis ramen levesre gondolni), és minden odautazó tudja, hogy érdemes a visszaútra elég helyet hagyni a bőröndben ezeknek. Most a Coca-Cola bolondította meg a nagy klasszikust.
Az új itóka az „alkopop“ kategóriát gyarapítja majd; ezeket a helyiek Chu-hi néven emlegetik. A többségük a socsu nevű helyi alkohollal kevert cukros üdítő. Eredetileg citrommal ízesítették, de természetesen mára már több száz változatban kaphatók, és a socsut is felváltja esetenként a vodka – írja a Lonely Planet News.
Bár a Coca-Cola az 1970-es években egy egészen rövid időre próbálkozott már egyszer egy boros változattal, most teljesen komolyan gondolja, hogy 125 éves fennállása alatt először valódi alkoholos terméket dobnak piacra.
Bár a Chu-hi alapvetően 9 százalékos alkoholtartalommal fut, a Coca-Cola helyi szóvivője szerint a cég jóval kevesebb alkoholt tesz majd a sokat által rajongva várt termékbe, melyről ezen túl semmit nem lehet pontosan tudni – annyit azonban sejthetünk, hogy a szuperédes italok piacát gazdagítja majd.