Élet és Irodalmat lapozgató, zsidó konyha rejtelmeiben elmélyülő szkinhed és egy szusival ismerkedő roma férfi, aki jóllakottan ejtőzik a The Budapest Times oldalain. Ezekkel, a szenvedélyről szóló és az előítéletek ellen dolgozó képekkel, indította el a Yummber főzős alkalmazás bemutatkozó kampányát.
Erős kampánnyal dobbant a Yummber - írja online oldalán a Dining Guide magazin, amelyben annak több ütős videóját és fotóját is kiemelik. A kreatív vizuális eszközökben egy, a zsidó konyha remekeit fogyasztó szkinhedet ugyanúgy láthatunk, mint szalonnázó transzvesztitát vagy szusival ismerkedő roma férfit.
"Ez az alkalmazás a szenvedélyről szól, a szenvedély pedig időnként nem nélkülözi a szélsőségeket sem. Itt nincs helye kedves, helyes képeknek, szimpatikus, behízelgő reklámfotóknak. Pedig a Yummberben főző konyhákban rendkívül helyes emberek, nagyszerű körülmények között látják vendégül a yummberezőket – de tény, hogy mindenkire várhatnak szélsőséges élmények. Erre igyekeztünk felkészíteni a közönséget" - mondja a közösségi alkalmazás egyik ötletgazdája.
A Yummber kampánya a legszélsőségesebb előítéletekkel próbálja felhívni a figyelmet az egész rendszer legnagyobb kérdésére, a bizalmi helyzet kialakítására és a bennünk lévő előítéletek ledöntésére. Hiszen az alkalmazással mégiscsak idegeneket engedünk be a lakásunkba, vagy vendégként mi megyünk fel ismeretlen emberek konyhájába, nappalijába. Ez pedig a félelem, az előítéletek leküzdéséről szól.