Több mint kétszáz étterem csatlakozott a libalakomához

Több mint kétszáz étterem csatlakozott a libalakomához.

A Szent Márton-napi hagyományok újjáélesztése, szélesebb körben való megismertetése érdekében a Magyar Turisztikai Ügynökség meghirdeti a Szent Márton-napi Libalakomát népszerűsítő kampányát.

Fotó: anton dieter / Flickr.com

A 2017. október 17-én elindult kampány célja, hogy a Szent Márton napjához kötődő hagyományokat újjáélessze, és minél szélesebb körben megismertesse, hogy minél többen tudjanak a libaételekhez és a magyar bor fogyasztásához kapcsolódó hagyományokról. Az MTÜ szándéka, hogy a Szent Márton-napi hagyományt élővé tegye: a magyarok induljanak útnak, kóstoljanak libaételeket vagy főzzenek otthon családjuknak, barátaiknak.

A Szent Márton-napi Libalakoma keretében az Ügynökség egy ernyőt biztosít azon programoknak és ajánlatoknak, amelyek a november 11-i ünnepkörhöz kapcsolódnak. A kampány keretében a vendéglátóhelyek a liba köré építik fel menüajánlataikat, emellett fókuszba helyezik a helyi, évszakra jellemző alapanyagokat, valamint az újborokat.

A résztvevő éttermek listáját itt találják.

Utazzon!
Ezek is érdekelhetnek