"Kedves Télapó, kérlek hozd haza apukámat karácsonyra!"

Bár sokak számára az ünnep kezdetét minden évben a Coca Cola karácsonyi tévéreklámjai jelentik, amelyekben a meleg fényekkel feldíszített, havas tájakon kanyargó piros kamion sejtelmes csilingelések közepette bukkan fel, idén azonban a hozzá kapcsolt rendezvényes karaván-turnét teljes egészében törölte az italgyártó – írja cikkében az Independent.

A jól ismert piros jármű 1995-ben jelent meg először a márka karácsonyi televíziós hirdetésében, elsőként jelezve, hogy "közelegnek az ünnepek". Ezekhez hasonló kamionokkal Európa számos országában, jó néhány évvel ezelőtt még nálunk is rendeztek országjáró turnékat, amelyak során minden év novemberétől kezdve a nagyobb városok köztereire vagy bevásárló központjai elé kitelepülve programokat szerveztek és ingyen üdítős palackokat osztogattak.

Idén azonban a koronavírus-járványra való tekintettel mindez elmarad, amit a cég a Twitter-oldalán posztolt először. Semmi perc alatt meg is jelent alatta több ezer csalódott rajongó, akik arról írtak, hogy Coca Cola-karaván nélkül nincs is karácsony, és hogy számukra mindig ez az esemény jelentette az ünnepi készülődés hivatalos kezdetét.

Forrás: Sue Burton Photography / Shutterstock

A márka azonban idén sem hagyja fogyasztóit megható, kedves történetet elbeszélő reklámfilm nélkül, amelyben egy feldíszített piros járgány is szerepet kapott a kamion-karaván helyett. A 2,5 perces kisfilm már felkerült a cég YouTube-csatornájára, a története pedig röviden egy apukáról szól, aki elfelejtette feladni a kislánya Mikulásnak írt levelét, ezért számos kaland árán és viszontagságos körülmények közepette ő maga viszi el a levelet az Északi-sarkra. Hogy pontosan milyen üzenetet tartalmaz a levél, és hogy ki a sofőrje az előbb említett piros járműnek, az akár most is kiderülhet, nézzék csak:

 

Utazzon!
Ezek is érdekelhetnek