Az amerikai mozikban landolt az új Grincs-film, és a Bored Panda cikke szerint egész jó számokat produkált bevétel szempontjából. Ez nem is csoda, ugyanis a végtelenül rosszindulatú, a karácsonyt zsigerből gyűlölő mese(anti)hős kapott egy jóféle plakátkampányt Amerika-szerte.
A plakátok pofonegyszerűek: grincszöld alapon maga a Grincs tekint vissza ránk, és nagy fekete betűkkel végtelenül szarkasztikus szövegek díszelegnek mellette. Sok szöveget ráadásul specifikusan az adott városokra öntöttek, így megkapták a magukét a New York-iak és a Los Angeles-iek is, a két városnak felemás imázst adtak a poszterek (az előbbiekről például azt írja, bunkók, hangosak és dühödtek).
A slusszpoén az egészben egyébként az, hogy a legjobban a millennial generációt, tehát az ezredforduló környékén születetteket találta be a kampány, a film nyitónapján a jegyek 18 százalékát a 18-24 éves korosztálynak adták el.