» Útra kész

Twitteren is kérhetik repjegyüket a KLM utasai

| | Nem érkezett még hozzászólás

A KLM Holland Királyi Légitársaság utasai mostantól repülőjegyükhöz vagy beszállókártyájukhoz Twitteren és WeChaten keresztül is hozzájuthatnak, és értesítéseket is kaphatnak a járatokról  - olvasható a légitársaság közleményében, amely 2016-ban indította a Facebook Messengeren keresztül online ügyfélszolgálatát, most pedig becsatlakozott mellé a Twitter és a WeChat is. A légitársaság ügyfélszolgálata a közösségi média platformokon nonstop működik.

Az új szolgáltatást azok a KLM utasok érhetik el, akik a KLM.com oldalon foglalnak jegyet, és a kapcsolattartást a Twitteren vagy a WeChaten keresztül kérik.

A Messenger szolgáltatás tavalyi bevezetése óta 1,4 millió utas kapta meg utazási dokumentumait az applikáción keresztül. A KLM oldalon foglalók 10%-a a Messengeren keresztüli visszaigazolást választotta, és a beszállókártyák 15%-át is a Facebook applikációján keresztül küldte a vállalat.

Ha tetszett a cikk, kattintson a Tetszik gombra, legfrissebb ajánlatainkért pedig iratkozzon fel hírlevelünkre! Travelo
h i r d e t é s
h i r d e t é s

Szóljon hozzá!

Most ajánljuk

Akciós wellness Foglalj szállást Mórahalmon, és vásárold meg fürdőjegyed mindössze 500 Ft-ért!

cobranco élménybeszámolót írt
Lagunák között (Görögország)
3 napja
cobranco új galériát hozott létre
Lagunák között (Görögország)
3 napja
rallymax új galériát hozott létre
Csenge és Attila két keréken 16. nap margójára
8 napja

Blogok

Világörökség Szingapúr botanikus kertjei

Nyolcvankét lenyűgöző hektár tanösvényekkel. De hogy jön ide a kaucsuk?

Utazásom blogja Kőröl-kőre lépkedve télen a Velencei-hegységben

A pákozdi ingókövek ködben is jól mutatnak.

Travelhunter Kék lagúna Izlandon

Ha gyengénk a szilícium-dioxidos iszapmaszk-pakolás, itt a helyünk.

TravelBug Autós túra az USA délnyugati államaiban

Ez már a nyolcadik rész, ezúttal El Pasóval. Visszatekintés képekkel és leg-ek listájával.