Közvetlenül a bankjuktól kaphatják vissza Malév-jegyük árát azok az utasok, akik bankkártyával vásárolták repülőjegyüket. A csődbe ment repülőtársaság weboldalán közli, hova fordulhatnak kártérítési igényükkel azok az utasok, akik készpénzzel vagy banki átutalással vettek jegyet. A Travelo összefoglal.
Azok a Malév-utasok, akik bankkártyával vásárolták meg jegyüket, közvetlenül a bankjuktól kaphatják vissza a jegy árát, áll a Bankszövetség keddi közleményében.
Az érintettek kártyakibocsátó bankjukhoz fordulhatnak a jegy árának visszatérítéséért. A közlemény szerint alapesetben az elektronikus repülőjegyre, számlára, az utazás részleteinek leírására, esetleges levelezésre, és reklamációs nyomtatvány kitöltésére van szükség az ügyintézéshez.
A közlemény szerint azon utasok esetében, akik későbbi időpontra váltott jeggyel rendelkeznek, a visszatérítési folyamatot a bankok még nem tudják elindítani, mivel a Malév jogi helyzete és kártérítési folyamata részleteiben nem tisztázott, ám a szövetség már megkezdte a tárgyalásokat a légitársasággal.
A Malév kedden részletes leírást tett közzé weboldalán arról, pontosan hova kell fordulnia hoppon maradt utasainak a jegyár visszatérítéséhez. Szerkesztőségünk folyamatábrával könnyíti meg az informálódást. Sejtésünk szerint a bankok viszonylag prompt módon fizetnek, a Malév viszont...