Újabb magyar és nemzetközi elismeréseket kapott a Spirit Hotel

Újabb magyar és nemzetközi elismeréseket kapott a Spirit Hotel

Ismét két rangos elismeréssel gazdagodott a sárvári Spirit Hotel. A luxusszálloda a legmagasabb minőséget igazoló Magyar Turizmus Minőségi Díjat, valamint a TripAdvisor „2015 Travellers' Choice" kitüntetését is megkapta.

Kaisinger András, a Spirit Hotel igazgatója a Magyar Turizmus Minőségi Díjjal és az ikonikus Q jelzésselFotó: Spirit Hotel

A Magyar Turizmus Minőségi Díjat a szálloda január 27-én ünnepélyes díjátadó keretében vehette át. A közel egy évtizedes múltra visszatekintő, három évig érvényes díjat a Spirit Hotel már 2011-ben is elnyerte, és a folyamatos magas színvonal elismeréseként idén ismét a díjazottak között szerepel. A díj jelentőségét fokozza, hogy 2007-ben a HOTREC (a Szállodák és Vendéglátóhelyek Európai Szövetsége) akkreditálta a programot, melynek köszönhetően a szálloda jogosult a „European Hospitality Quality" (EHQ) minősítési rendszer elismerését jelző ikonikus Q jel használatára is.

A magyar elismerés mellett a világ egyik legmeghatározóbb nemzetközi turisztikai információs és véleményformáló portálja, a TripAdvisor immár harmadik alkalommal díjazta a hotelt. Turisták millióinak véleménye alapján nyerte el a „2015 Travellers' Choice" kitüntetést, amelyet az oldalon szereplő szállodáknak mindössze 1 százaléka kap meg. A TripAdvisor Top 25 magyarországi luxushotel kategóriájában a vidéki hotelek közül idén ismét a Spirit szerezte meg az első helyet.

„Büszkék vagyunk ezekre a díjakra, hiszen a vendégeink tapasztalatain és szakértők ajánlásán alapulnak. A Spirit Hotel csapata ebben az évben is azon dolgozik majd, hogy fenntartsuk a magas színvonalat, és továbbfejlesszük az egyénre szabott, prevenciós egészségmegőrző programunkat" – mondta el Kaisinger András, a Spirit Hotel igazgatója.

A két újdonsült díj mind a vendégek, mind pedig a szakma részéről is elismerés a szállodának. A TripAdvisor több millió utazójának 2014-es értékelései valódi tapasztalatokon és élményeken alapulnak, a Magyar Turizmus Minőségi Díj elnyerése pedig szintén köthető a vendégélményekhez, hiszen az ellenőrzést végző szakemberek elsőként inkognitóban szállnak meg a szállodákban, és csak utólag fedik fel kilétüket. A díjazást követően bármikor végezhetnek ellenőrzést, ezzel biztosítva, hogy csak a valóban folyamatosan kifogástalan színvonalon működő díjazottak viselhessék a címet.

A Spirit Hotel a Healing Hotels of the World tagja, 2010-ben a hazai szállodák közül elsőként a European Health & Spa Award Best Destination Spa elismerésével tüntették ki, 2014-ben elnyerte a Magyar Termék Nagydíjat, a Gault & Millau Kalauz 2015 pedig a legjobb magyarországi wellness hotelnek választotta.

Ha tetszett a cikk, akkor kattintson a tetszik gombra vagy kövessen minket Facebook és Instagram oldalunkon!

Ezek is érdekelhetnek